Mona Segall, producatoarea de la MasterChef, show difuzat in fiecare marti de la 20:30 pe Pro TV, spune intr-un interviu pentru evz.ro ca e un "reality show cu tensiune, emotie si retete apetisante".
Cum se poate face show dintr-un concurs pe teme culinare?
Se poate face reality show pe absolut orice tema cu conditia ca acea tema sa constituie o pasiune, o preocupare pentru cat mai multi oameni, cu conditia ca show-ul sa ofere posibilitatea concurentilor sa-si schimbe viata, cu conditia sa existe o miza, ca de exemplu un premiu de 50.000 de euro.
Cat de mare este investitia pentru producerea unui astfel de format?
Este o investitie similara cu bugetul celorlalte show-uri de prime time la Pro Tv.
Pentru ce ar trebui sa urmareasca telespectatorii MasterChef?
Telespectatorii ar trebui sa se uite la “MasterChef” pentru ca este un reality show cu tensiune, emotie, competitie, momente care te tin cu sufletul la gura, personaje interesante, dar si cu retete apetisante.
In afara de gatit, concurentilor le revine si sarcina de a spala vasele si de a face curat pe mesele pe care lucreaza?
Nu, concurentii au conditii de Chefi, exista o echipa speciala care face restul. Se intampla asta si din motive de operativitate si productie.
Cat de des se face aprovizionarea cu materie prima?
Exista produse care trebuie sa fie proaspete si se cumpara in fiecare zi si exista produse care se tin in combine frigorifice. In functie de probele zilei, se cumpara si ingrediente deosebite, cum ar fi homarii.
Ce se intampla cu mancarea care se prepara in timpul show-ului?
In timpul show-ului fiecare concurent prepara o portie de mancare, din care juriul doar gusta. Nu se prepara cantitati mari. Mai exista si probe care se desfasoara “in deplasare”, cum ar fi o nunta, un restaurant, unde concurentii au gatit pur si simplu pentru clienti si niciodata nu a ramas mancare in plus.