“Romanii au talent” a avut cel mai bun inceput de sezon de pina acum inregistrind audiente ametitoare chiar de la prima editie a celui de-al treilea sezon cind peste 6 milioane si jumatate de romani au urmarit vineri seara emisiunea de la, ProTV.
Show-ul “Romanii au talent” a inregistrat cifre de audienta naucitoare chiar si in reluare. Asa se face emisiunea difuzata simbata, 16 februarie, in reluare intre orele 16.09-18.58 a fost din nou lider de audienta pe toate targeturile de public.
In minutul de maxima audienta inregistrat la 18.51 peste 3 milioane de romani ii urmareau in reluare pe eroii de la ProTV, iar emisiunea inregistra 16,7 puncte de rating si 32,6% cota de piata.
Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani audienta medie inregistrata de “Romanii au talent” in reluare a fost de 8,6 puncte de rating si 25,6% cota de piata, in timp ce Antenei 1 a inregistrat doar 5,1 puncte de rating si 15,0% cota de piata.
Simbata, “Romanii au talent” a inregistrat la nivelul intregii tari o audienta medie de 9,6 puncte de rating si o cota de piata de 22,5 procente, fiind urmarita in medie de aproape 2 milioane de romani. Antena 1 s-a clasat pe locul al 2-lea cu 6,7 puncte de rating si 15,7% cota de piata.
Clasamentul ramine neschimbat si pe intreg publicul din mediul urban. Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTV a fost de 8,7puncte de rating si 21,8% cota de piata, iar cea a Antenei 1 a fost doar de 5,9 puncte de rating si 14,7% cota de piata.
La rindul lor, stirile ProTV de la ora 19.00 au fost urmarite de peste 3 milioane de telespectatori in minutul de aur de la 19.41, cind audienta atinsa a fost de 16,8 puncte de rating si 30,2% cota de piata.
Stirile ProTV de la ora 19.00 de simbata, 16 februarie, prezentate de Oana Andoni au fost lider de audiena detasat pe toate targeturile. Asa se face ca audienta medie inregistrata (intre 18.58-19.49) la nivelul publicului commercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 12,1 puncte de rating si 30,0% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat doar 5,1 puncte de rating si 12,7% cota de piata.
La nivelul intregii tari, Stirile ProTV de la ora 19.00 au avut o audienta medie de 15,1 puncte de rating si 27,8% cota de piata, fiind urmarita de aproape 3 milioane de romani pe tot parcursul ei, urmata de Antena 1 cu 7,1 puncte de rating si 13,2% cota de piata.
Si la nivelul intregului public din mediul urban, Stirile ProTV de la ora 19.00 ramin lider de audienta cu 13,5 puncte de rating si 27,7% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 6,0 puncte de rating si 12,4% cota de piata.
Celebra ecranizare a filmului “Titanic” cu Leonardo DiCaprio si Kate Winslet in rolurile principale a adunat in minutul de maxima audienta de la 20.49 aproape 2 milioane si jumatate de romani.
“Titanic-ul” i-a tinut pe telespectatori in fata micilor ecrane pe toata durata difuzarii lui: 20.30 – 00.19. Audienta medie inregistrata de film la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a fost de 11,1 puncte de rating si 25,0% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 7,3 puncte de rating si 16,4% cota de piata.
La nivelul intregii tari, filmul “Titanic” difuzat de ProTv a avut o audienta medie de 9,6 puncte de rating si 20,1% cota de piata, fiind urmarita de aproape 2 milioane de romani pe tot parcursul difuzarii lui, urmat de Antena 1 cu 6,9 puncte de rating si 14,4% cota de piata.
Si la nivelul intregului public din mediul urban, Titanic-ul a fost lider de audienta cu 9,7 puncte de rating si 20,2% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 8,4 puncte de rating si 17,6% cota de piata.
.