Sambata, 26 martie, la Pro Motor, singura femeie pilot din Campionatul National de Raliuri, Alina Bunica, a testat o masina usoara, de doar 875 de kg care seamana cu un kart. Vicecampioana la karting, Alina a incercat Lotus-ul sport cabrio, de 2 locuri, o masina ingusta cu un motor de 1,6 si de 136 CP, care face 100 km/ora in 5,1 secunde si consuma doar 6,3 l/100 km. Desi o numeste “masina de week-end”, Alinei i-ar placea sa concureze cu ea in campionatul de raliuri unde alearga la fiecare etapa.
Tot sambata, la Pro Motor, Roxana Ciuhulescu s-a intalnit cu fundasul de la Unirea Urziceni, Nicu Epaminonda, care a venit cu un Seat Leon Cupra, o masina tunata de care este foarte mandru. Cu un motor 2 l TFSI, 340 CP, masina era una de serie atunci cand a luat-o si apoi a inceput sa o tuneze.
Praguri, grija, pleoape, spoiler, eleron, motor, multe piese, sistem audio, plus modificari la exteriorul masinii au facut din Seat-ul lui un spectacol. Nicu merge la antrenamentele de la Urziceni la bordul masinii si se lauda ca a atins si 280 km/ora in Romania la volanul ei.
Si-a luat carnetul la 24 de ani si a condus pana acum patru masini, o Dacia 1300 din 1982, un Logan, un Golf 4 si Seat-ul despre care spune cu convingere ca este prima masina tare din viata lui. Pe langa cei peste 25.000 de euro dati pe masina, Nicu a mai investit 15.000 pe tunare si poate sa spuna cu mana pe inima ca are mare grija de masini, ca si de femei.