Seara de miercuri a adus din nou ProTV in pozitia de lider absolut de piata cu "Serviciul Roman de Comedie" si "Tanti Florica", cele doua productii fiind urmarite de cei mai multi romani si clasandu-se pe primul loc in topul audientelor pe toate categoriile de public, in intervalele orare in care au fost difuzate (20.26-21.24, respectiv 21.24-22.27).
Asa se face ca aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul intregii tari au urmarit SRC in minutul de maxima audienta atins la 20.59.
“Serviciul Roman de Comedie” a condus clasamentul audientelor cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani de 8,1 puncte de rating si 18,8 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 obtinea numai 4,3 puncte de rating si 9,9 % cota de piata. Si pe publicul din mediul urban ProTV a condus cu o audienta medie de 8,4 puncte de rating si 16,1 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu 4,7 puncte de rating si 8,9 procente din cota de piata.
Acelasi clasament se pastreaza si la nivelul intregii populatii a tarii, cu ProTV lider cu o medie de 9,7 puncte de rating si 17,4 procente din cota de piata, Antena 1 clasandu-se a treia, dupa Kanal D, cu o medie de 4,4 puncte de rating si 8 % cota de piata.
Si cel de-al doilea program al serii, “Tanti Florica”, a asigurat umorul pentru cei mai multi romani. Cel de-al doilea episod al sitcomului a condus topul audientelor cu o medie pe publicul comercial de 7,1 puncte de rating si 16,3 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se clasa a patra, dupa Kanal D si Prima TV, cu o medie de numai 3,9 puncte de rating si 8,9 procente din cota de piata.
La nivelul publicului din mediul urban ProTV a fost lider cu o audienta medie de 6,4 puncte de rating si 12,8 % cota de piata, Antena 1 ocupand locul al treilea, dupa Kanal D, cu o medie de 3,9 puncte de rating si 7,8 % cota de piata. La nivelul intregii tari, ProTV a condus cu o medie de 7,3 puncte de rating si 14,5 % cota de piata, Antena 1 clasandu-se din nou a patra, dupa Kanal D si Prima TV, cu o medie de 3,9 puncte de rating si 7,7 % cota de piata.