Reality show-ul Căsătoriți pe nevăzute, cel mai curajos experiment social al momentului, a fost lider de audiență!


	Reality show-ul Căsătoriți pe nevăzute, cel mai curajos experiment social al momentului, a fost lider de audiență!
Autor: Alina Popa
Data: 15 Septembrie 2021
Oana Nicolau, Mircea Iliescu, Victor Toriani și Taher Sonu au format marți seară un nou cuplu în emisiunea Căsătoriți pe nevăzute: un Business Manager de succes va întâlni în fața ofițerului de stare civilă o jurnalistă cu o carieră în plină ascensiune. Cei doi au primit verdictul care a arătat o compatibilitate crescută pentru a forma o pereche. Show-ul a fost lider de audiență. 

Pregătirile pentru nuntă sunt în desfășurare și pentru Cristina și Georges, cuplul format săptămâna trecută de cei patru experți. Copleșiți de emoții, cei doi au trecut prin tot felul de situații tensionate, au ales ținutele pentru marele eveniment, muzica, iar Georges a avut de înfruntat reacția părinților miresei atunci când l-au văzut pentru prima dată. 

Reality show-ul Căsătoriți pe nevăzute a fost lider de audiență marți seara și a înregistrat 6.1 puncte de audiență și 21.8% cotă de piață, pe segmentul de public format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.1 puncte și 14.7% share. La nivelului publicului național 21 – 54, grade Esomar ABCD, PRO TV a înregistrat aseară 7 puncte de rating și 22.3% share, iar televiziunea de pe locul doi avea 4.9 puncte de audiență și 15.7 cotă de piață. 

Dacă va ajunge Cristina la propria nuntă, dar și cum va reacționa atunci când va realiza că totul e real, vedem săptămâna viitoare, într-o nouă ediție Căsătoriți pe nevăzute

Căsătoriți pe nevăzute – Iubirea e o știință! 

Modifică setările cookies