Noul sezon de umor inaugurat la Pro Tv duminica seara cu noile editii “Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie” a atras in fata televizoarelor pe cei mai multi romani, astfel ca cele doua emisiuni au fost lideri de audienta in intervalul lor de difuzare, atat pe publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial.
In minutul de aur de la 21.00 emisiunea ”Land of Jokes” inregistra pe publicul din mediul urban un varf de audienta de 11,6 puncte de rating si 22,3 % cota de piata. Noul sezon “Land of Jokes” a fost insa lider de audienta pe tot intervalul sau de difuzare, intre 20.47–21.49.
Telespectatorii au preferat aventurile Nemuriciului sau intrecerile din concursul “Politicienii au talent” oricarui alt program, astfel ca emisiunea “Land of Jokes” a inregistrat pe publicul din mediul urban o audienta medie de 8,7 puncte de rating si 16,6 % cota de piata, Antena 1 calsandu-se a doua cu 6,4 puncte de rating si 12,3 procente din cota de piata. Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani “Land of Jokes” a condus topul audientelor cu o medie de 6,8 puncte de rating si 15,3 % cota de piata, emisiunea fiind urmata de programele Antenei 1 cu 6,0 puncte de rating si 13,5 % cota de piata.
Intoarcerea la datorie a agentilor “Serviciului Roman de Comedie” condus de Toni Grecu a fost si ea mult asteptata de romani, astfel ca show-ul a fost lider incontestabil de audienta in intervalul orar 21.50–22.53. Invitatul lui Toni Grecu, Marian Vangheleie, dar si Gigi Becali cantand (Dragos Stoica) sau inspectiile agentilor in magazine de vise sau vami au smuls hohote de ras telespectatorilor Pro Tv, show-ul atingand pe publicul din mediul urban, in minutul sau de aur de la 22.13, un varf de audienta de 9,0 puncte de rating si 19,1 procente din cota de piata.
”Serviciul Roman de Comedie” a fost lider de audienta pe publicul din mediul urban, cu o medie de 6,8 puncte de rating si 14,8 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care s-a clasat a doua cu 3,8 puncte de rating si 8,3 % cota de piata. Emisiunea a condus topul si pe publicul comercial cu o medie de 6,4 puncte de rating si 15,5 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, dupa DigiSport, cu o medie de 3,4 puncte de rating si 8,3% cota de piata.