Pariu cu viata, record de audienta in noul sezon!


	Pariu cu viata, record de audienta in noul sezon!
Citeste mai mult despre: Pariu cu viata, audienta,
Data: 14 Februarie 2012

Aventurile tinerilor din “La-La Band” si comicul situatiilor prin care trec Gica Popa (Radu Gabriel) si familia lui i-au tinut aseara in fata micului ecran pe telespectatorii Pro Tv.

Peste 1,6 milioane de romani din intreaga tara aveau aseara televizorul deschis pe Pro Tv si urmareau actiunea din serialul “Pariu cu viata”. Gica Popa, pornit in investigarea unui caz special in Colegiul de Arte, a reusit sa starneasca rasul tuturor iar interpretarea Corei (Iuliana Matei), care a cantat o piesa a regretatei Whitney Houston, a primit sute de aprecieri pe pagina de Facebook a serialului. In doar 2 ore, pe timpul difuzarii, peste 3900 de internauti au dat Like si 1400 au comentat.  Pe toata perioada difuzarii serialului Pro Tv a fost lider de audienta la nivelul publicului din intreaga tara cu 8,8 puncte de rating si o cota de piata de 16,4%.

Comentariile au curs pe Facebook, Ana Mya spune ca a fost impresionata de: “Gica si Tantica...aaaa si faza cu Ioana, Mara si Zana!!:)):)))”, Maria Radu scrie: ”mie mi-a placut cand a cantat Cora”.

“Pariu cu viata” a fost, din nou, lider de audienta pe toate categoriile de public. In randul publicului comercial “Pariu cu viata” si-a devansat competitia clasandu-se pe primul loc cu 8,2 puncte de rating si o cota de piata de 17,7%, la mare distanta de Antena 1, post ce a realizat doar 5,7 puncte de rating si o cota de piata de 12,3%.

La nivelul intregii populatii din mediul urban serialul pentru intreaga familie s-a clasat pe prima pozitie, cu 7,2  puncte de rating si o cota de piata de 13.7%, fiind urmat de Antena1 si Antena3.

Tinerii au asteptat cu nerabdare un nou episod in care sa traiasca, alaturi de vedetele favorite, actiunea la cote maxime. Transformarea Corei (Iuliana Matei), piesa cantata de aceasta, dar si cautarea unei fantome in Colegiul de Arte, au fost pe placul tinerilor cu varste cuprinse intre 13 si 17 ani care au stat cu ochii lipiti de televizor. Pe acest tip de public Pro Tv a fost lider de piata cu 17.1 puncte de rating si o cota de piata de 35,9%.

In minutul de aur, la ora 22.06, la nivelul intregii tari peste 2 milioane de romani urmareau “Pariu cu viata”. In acest moment Pro Tv a avut 11,2 puncte de rating si o cota de piata de 21,8%.
 

ȘTIRI SIMILARE

Modifică setările cookies