O romanca extraordinara. Un mare BRAVO pentru ca a reusit sa faca ia cunoscuta pana in America


	O romanca extraordinara. Un mare BRAVO pentru ca a reusit sa faca ia cunoscuta pana in America
Citeste mai mult despre: ie, ia romaneasca,
Data: 02 Ianuarie 2014

Romanii redescopera povestile care ii fac originali in lume. Ia este noul ambassador al Bucurestiului in toate capitalele modei. Numeroase evenimente si publicatii au consemnat noul succes de piata: romanii iubesc simbolul national si se mandresc cu el.

Pe Facebook apar fotografii din toata lumea cu romani imbracati in haina lor nationala. Fenomenul nu s-a nascut insa atat de usor, dar tehnologia a ajutat la popularizarea acestuia.

"Am observant ca pe piata lipseste un magazine online, bine organizat cu astfel de produse", explica Alina Gavriloiu, manager al start-up-ului iiana.ro.

Cum s-a transformat un obiect de artizanat intr-o piesa a secolului XXI

De altfel, iiana.ro a reusit sa transforme ia romaneasca dintr-un obiect de artizanat intr-o piese vestimentara moderna. In doar cateva luni de la lansarea magazinului online, iiana.ro a vandut mii de ii, din care peste 50 % in afara Romaniei, intr-o explozie greu de imaginat.

Fara increderea in comertul pe internet, o intreaga comunitate de iubitori ai portului popular romanesc ar fi avut mai putine de vorbit si de aratat. Transformarea iei intr-un instrument de fashion in orase ca Los Angeles, Milano, Paris sau Londra, este un success al romanilor si al tehnlogiei.

"Cele mai multe cereri le primim de la romanii stabiliti in Statele Unite, care sunt melancolici dupa portul traditional romanesc si si-au imbracat inclusiv colegii in ia traditionala romaneasca", povesteste Alina Gavriloiu.

Continuarea, pe www.stirileprotv.ro.

ȘTIRI SIMILARE

Modifică setările cookies