Cel de-a patrulea sezon al serialului “Las Fierbinti” a revenit la Pro Tv joi seara cu mult umor de calitate, care a fost inca o data pe placul celor mai multi romani. Primul episod al noului sezon a fost lider de piata, astfel ca in minutul de maxima audienta atins la 21.39, Pro Tv obtinea un varf de 14,2 puncte de rating si 28,3 procente din cota de piata, mai mult decat dublu decat Antena 1, care avea tot atunci 6,5 puncte de rating si 13 % cota de piata.
Fierbintenii i-au binedispus pe telespectatorii ProTv joi seara in intervalul orar 20.44 – 21.56, astfel ca Pro Tv a ocupat prima pozitie in clasamentul audientelor cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani de 11,7 puncte de rating si 23,8 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu 7,8 puncte de rating si 15,8 % cota de piata.
Odata cu lansarea celui de-al patrulea sezon al celui mai de succes serial romanesc al ultimilor 10 ani, orice roman poate avea buletin de “Las Fierbinti”!
Asta pentru ca noua campanie lansata de echipa ProTv genereaza celor care intra pe pagina dedicata, buletindelasfierbinti.protv.ro, un adevarat buletin cu care poate intra toamna aceasta in cea mai nebuna gasca.
Cei care acceseaza pagina buletindelasfierbinti.protv.ro trebuie sa isi aleaga unul dintre cele 9 personaje fierbintene cu care va da un test pentru obtinerea buletinului. Fiecare test contine 3 intrebari video adresate de personajul ales, cu mai multe variante de raspuns “Las Fierbinti style”. La final, dupa parcurgerea testului, se genereaza un buletin personalizat cu care “fierbintenii” se pot lauda apoi pe Facebook.
Aceasta este a doua campanie digitala din 2013 lansata de Pro Tv dupa “LIKE Fierbinti”– primele episoade din istorie cu final decis de fani in functie de numarul de like-uri (likefierbinti.protv.ro).