In toamna aceasta romanii au ales comedia la Pro Tv. Cele mai tari scheciuri, inventate cu mult haz si puse in scena cu talent, cele mai amuzante personaje si cei mai simpatici invitati, toate au adus umorul de la Pro Tv pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Astfel, in prima luna din noul sezon (10-31 octombrie), emisiunile “Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie” au inregistrat cele mai mari cifre de audienta in intervalul in care au fost difuzate.
Din 10 octombrie, primele patru editii ale show-ului “Land of Jokes” au tinut in fata televizoarelor pe cei mai multi romani, emisiunea fiind lider incontestabil de audienta. Romanii au ales sa se distreze in fiecare duminica seara, de la 20.45, impreuna cu locuitorii din “Land of Jokes”: glumele s-au tinut lant in noua rubrica “Politicienii au talent”, in care oamenii de stat s-au intrecut in cele mai haioase abilitati, barul “Hard Jokes Caffe” a continuat sa serveasca cele mai acide intamplari din pestrita lume mondena bucuresteana, in vreme ce Nemuriciul a dat jos din cui arsenalul de glume si a intors pe toate fetele istoria romanilor, spusa altfel decat pana acum.
Prima luna de umor in tara glumelor a inregistrat, pe publicul din mediul urban, o audienta medie de 6,6 puncte de rating si 14,3 procente din cota de piata, Pro Tv fiind urmat de Antena 1 cu o medie de 4,6 puncte de rating si 9,9 % cota de piata. Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, “Land of Jokes” a fost lider in intervalul 10-31 octombrie, cu o medie de 5,8 puncte de rating si 14,8 % cota de piata, in vreme ce programele Antenei 1 s-au clasat pe pozitia secunda, cu 4,7 puncte de rating si 12 % cota de piata.
Si agentii “Serviciului Roman de Comedie” condus de Toni Grecu i-au cucerit pe romani, astfel ca cele patru editii ale show-ului se plaseaza si ele in fruntea clasamentului audientelor. In perioada 10-31 octombrie, Serviciul a aratat cum se relaxeaza politicienii in proaspat deschisul salon “Relaxare si Reforma”, a facut haz de toate intamplarile actuale din colorata Romanie, a trecut in revista succesul rasunator al parodiilor muzicale pe care le-a lansat in vara pe Internet si s-a intalnit cu invitati speciali, precum Stefan Banica, Dan Bittman, Daniel Ghita sau Horia Brenciu si Virgil Iantu.
Astfel, prima luna de comedie in Casa PROporului a inregistrat o medie de audienta de 5,6 puncte de rating si 13,8 % cota de piata, pe publicul din mediul urban, in vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, dupa TVR 1, cu o medie de numai 2,8 puncte de rating si 6,9 procente din cota de piata. Si pe publicul comercial “Serviciul Roman de Comedie” este pe locul fruntas, cu o medie pe prima luna de 5,2 puncte de rating si 14,6 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care se afla abia pe locul al patrulea al clasamentului, dupa TVR 1 si Acasa, cu o medie de 2,3 puncte de rating si 6,3 % cota de piata.