“Happy Hour” isi consolideaza pozitia de lider absolut de audienta pe intervalul sau orar, de la o editie la alta. Fie ca e vorba de invitati si marturisiri in exclusivitate, de reportaje haioase sau de surprize marca “Happy Hour” pentru vedete, telespectatorii aleg intotdeauna emisiunea prezentata la Pro Tv de Catalin Maruta.
Astfel, “Happy Hour” nu numai ca s-a clasat pe locul intai in topul audientelor acestui an, insa in luna martie a inregistrat si un record absolut de audienta de la lansarea sa la Pro Tv in octombrie 2007.
“Happy Hour”, lider in 2011
De la prima editie din acest an, 10 ianuarie 2011, si pana in prezent, “Happy Hour” a inregistrat o audienta medie ce plaseaza emisiunea in fruntea clasamentului. In intervalul 10 ianuarie 2011 – 30 martie 2011, show-ul lui Catalin Maruta ocupa pozitia fruntasa cu o medie, pe publicul din mediul urban, de 6,3 puncte de rating si 17,9 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se claseaza a doua, cu o medie de 5,7 puncte de rating si 16,2 % cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv conducand clasamentul cu o audienta medie de 5,2 puncte de rating si 20,4 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care inregistreaza o medie de numai 3,8 puncte de rating si 15,1 % cota de piata.
Martie 2011, luna recordurilor
Luna martie a adus emisiunii “Happy Hour” cifre de audienta de invidiat, show-ul lui Maruta inregistrand cu editia din 23 martie un record de audienta de la lansarea sa la Pro Tv, in octombrie 2007. Mai mult, luna martie a adus si cele mai urmarite trei editii ”Happy Hour” de la lansarea sa (18, 22 si 23 martie), emisiunea reusind sa isi doboare in aceasta luna propriile recorduri. Martie a debutat la “Happy Hour” cu o serie de MARUTisoare muzicale pe care vedete indragite le-au oferit persoanelor importante din viata lor, cu ajutorul lui Catalin Maruta, apoi a continuat cu un mini-serial savuros realizat in Norvegia, acolo unde prezentatorul “Happy Hour” a ajuns impreuna cu simpatica sa asistenta, doamna Bamboi.
Nu au lipsit insa nici subiectele “arzatoare” ale lunii, precum divortul Columbenilor sau scandalul dintre Pepe si Oana Zavoranu, dar nici editiile speciale, cum ar fi cea din 16 martie, prima prezentata de Catalin Maruta in calitate de tatic. Luna martie a adus emisiunii “Happy Hour” primul loc in topul audientelor, iar exclusivitatile prezentate de Catalin Maruta au fost pe placul celor mai multi telespectatori, care au ales intr-un procent impresionant sa urmareasca ”Happy Hour”: in martie, emisiunea de la Pro Tv a inregistrat pe publicul sau tinta un leadership de 83%.
Pro Tv a condus clasamentul in luna martie cu o audienta medie, pe publicul din mediul urban, de 7,0 puncte de rating si 20,8 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval 5,4 puncte de rating si 16,2 % cota de piata. Si pe publicul comercial se pastreaza acelasi raport, cu Pro Tv conducand cu o medie de 5,7 puncte de rating si 23,6 % cota de piata, fata de Antena 1 cu 3,7 puncte de rating si 15,6 % cota de piata.
Tot in martie, “Happy Hour” a obtinut si cea mai buna medie saptamanala la nivel de cota de piata, de la lansarea sa la Pro Tv. Astfel, saptamana 21-27 martie 2011 a adus emisiunii cei mai multi telespectatori, devansand saptamana 14-20 martie 2011, care fusese pana la acel moment cea mai urmarita de la lansarea show-ului la Pro Tv. Astfel, in intervalul 21-27 martie 2011, Pro Tv a obtinut la nivelul publicului comercial o medie saptamanala de 6,5 puncte de rating si 29,7% cota de piata, de aproape trei ori mai mult decat obtinea Antena 1 in aceeasi saptamana (3,0 puncte de rating si 13,8 % cota de piata).
Editia din 23 martie, cea mai urmarita de la lansarea emisiunii
Pe 23 martie, cand Catalin Maruta a prezentat “Happy Hour” pentru prima data din afara platoului, mergand cu a sa Happylica in casa lui Pepe, emisiunea de la Pro Tv a inregistrat un record de audienta la nivelul cotei de piata. Pe 23 martie, Pepe a intrat alaturi de Catalin Maruta in casa din care, cu o seara inainte, Oana luase aproape totul: privelistea care-l astepta era una dezolanta, casa fiind complet goala si devastata. Telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura imaginile, curiosi sa afle ce dezvaluiri are Pepe de facut. In minutul de maxima audienta, 18.57, aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregii tari erau cu ochii pe Catalin Maruta. Pe publicul sau tinta, emisiunea inregistra un varf de audienta, la 18.39, de 10,4 puncte de rating si 45,8 % cota de piata, de aproape cinci ori mai mult fata de Antena 1 – 2,4 puncte de rating si 10,7 % cota de piata.
Editia din 23 martie a fost lider de audienta in intervalul orar 17.44-18.59 cu o medie, pe publicul din mediul urban, de 9,3 puncte de rating si 29,3 % cota de piata, in comparatie cu Antena 1 care obtinea de doua ori mai putin, adica 4,3 puncte de rating si 13,5 % cota de piata. Si pe publicul comercial Pro Tv a fost fruntas cu o medie de 7,6 puncte de rating si 34,7 % cota de piata, de aproape trei ori mai mult decat Antena 1 cu 3,1 puncte de rating si 14,0 procente din cota de piata.