Nu mai e nici un secret faptul ca romanii aleg sa-si petreaca serile de joi alaturi de “Las Fierbinti”. Saptamana de saptamana “tara o arde pe comedie”, astfel ca serialul de la Pro Tv este lider absolut de audienta cu fiecare episod in parte
Si joia aceasta intamplarile eroilor fierbinteni i-au atras pe telespectatori, astfel ca peste 2 milioane de romani au urmarit “Las Fierbinti” in minutul de maxima audienta 21.08. Pe publicul sau tinta, Pro Tv a inregistrat in timpul difuzarii serialului un varf de audienta (21.25) de 12,7 puncte de rating si o cota de piata de 27,9 procente, adica de aproape cinci ori mai mult decat Antena 1, a treia clasata cu 2,8 puncte de rating si 6,2 % cota de piata.
Episodul de aseara, ca de altfel toate episoadele de pana acum, a fost lider detasat de audienta pe intreg intervalul de difuzare si pe toate categoriile de public. Magia lui Johannes, dorinta savurosului Celentano (Adrian Văncică) de a deveni arhanghel, dar si intalnirea indragostitului Dorel (Mihai Rait Dragomir) cu Monica, cea care se dovedeste a fi de fapt Sandu, toate aceste intamplari au fost de-a dreptul irezistibile pentru cei mai multi telespectatori.
Urmareste pe voyo.ro ultimul episod din Spitalul de dementa
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a inregistrat cu “Las Fierbinti” o audienta medie de 9,8 puncte de rating si 23% cota de piata, fata de Antena 1 care se clasa a treia, dupa Kanal D, cu numai 3,5 puncte de rating si 8,3 % cota de piata. Si pe publicul din mediul urban serialul de la Pro Tv a fost lider de audienta cu o medie de 8,2 puncte de rating si 16,2 % cota de piata, in vreme ce Antena 1se clasa tot a treia, dupa Kanal D, cu doar 3,8 puncte de rating si 7,6 % cota de piata. Imbatabil a fost si la nivelul intregii populatii a tarii, astfel ca “Las Fierbinti” a condus pe acest public cu 9,1 puncte de rating si 16,9 % cota de piata, fata de Antena 1 care a ajuns pe pozitia a treia, dupa kanal D, cu o medie de 4,1 puncte de rating si 7,5 % cota de piata.
Umorul a continuat la Pro Tv joi seara cu o nebunie de comedie, care se instaleaza confortabil in pozitia de lider detasat de audienta de la o saptamana la alta. “Spitalul de dementa” i-a cucerit pe toti joi seara, astfel ca in minutul de maxima audienta 21.49 Pro Tv inregistra pe publicul sau tinta un varf de audienta de 11,8 puncte de rating si 24,6 % cota de piata.
Pe intreg intervalul de difuzare “Spitalul de dementa” a fost lider absolut de audienta, astfel ca pe publicul comercial Pro Tv a obtinut o media de 9,6 puncte de rating si 20,6 % cota de piata, fata de Antena 1 care obtinea 5,3 puncte de rating si 11,4 procente din cota de piata . Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a condus cu 8 puncte de rating si 15,2 % cota de piata, in vreme ce Antena 1avea 5,1 puncte de rating si 9,7 % cota de piata si se clasa astfel a treia, dupa Kanal D.
Vezi aici cele mai noi episoade, integral pe Voyo.ro