"Las Fierbinti" si "O saptamana nebuna", lideri de audienta joi seara la ProTV


	"Las Fierbinti" si "O saptamana nebuna", lideri de audienta joi seara la ProTV
Data: 14 Februarie 2014

Joi seara telespectatorii au ras romaneste la ProTV. Cei mai multi au ales sa urmareasca cele doua seriale de comedie, "Las Fierbinti" si "O saptamana nebuna", productii care au surclasat celelalte programe ale serii si au fost lideri incontestabili de audienta.

Aproape 3,5 milioane de telespectatori la nivelul intregii tari au fost cu ochii pe primul episod al celui de-al cincilea sezon “Las Fierbinti” in minutul de maxima audienta atins la ora 21.13. Pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, ProTV a obtinut la 21.01 un varf de audienta de 20,2 puncte de rating si 40,1 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 obtinea tot atunci 7,2 puncte de rating si 14,4 % cota de piata.

“Las Fierbinti” a fost imbatabil joi seara pe toate categoriile de public, in intervalul orar 20.32-21.32. asa se face ca pe publicul sau tinta ProTV a obtinut o audienta medie de 17 puncte de rating si 34 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea numai 7,6 puncte de rating si 15,2 % cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, ProTV a fost lider cu o medie de 14,7 puncte de rating si 25,5 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 6,5 puncte de rating si 11,4 % cota de piata. Si la nivelul intregii tari ProTV a condus cu o audienta medie de 15,6 puncte de rating si 27 % cota de piata, Antena 1 fiind a doua cu 5,3 puncte de rating si 9,3 % cota de piata.


Pe cat de ghinionist e Alex Puica, pe atat de cu noroc a fost debutul noului serial de comedie “O saptamana nebuna”.

Primul episod al serialului de la ProTV a strans in fata televizoarelor joi seara aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul intregii tari, in minutul de maxima audienta de la 21.36. in intervalul orar 21.33-22.30, Pro Tv a fost din nou lider de audient ape toate categoriile de public. 12,3 puncte de rating si 25 % cota de piata a obtinut “O saptamana nebuna” pe publicul commercial, in vreme ce a doua clasata, Antena 1, avea 10 puncte de rating si 20,3 % cota de piata. Pe publicul din mediul urban, ProTV a fost lider cu o medie de 9,3 puncte de rating si 17,3 procente din cota de piata, urmat de Antena 1 cu o medie de 8,3 puncte de rating si 15,5 % cota de piata. Iar la nivelul intregii tari, ProTV a condus cu o medie de 10 puncte de rating si 19,7 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 obtinea 6,5 puncte de rating si 12,8 % cota de piata.

ȘTIRI SIMILARE

Modifică setările cookies