Mihai Cristian Micle a inceput constructia site-ului Freshome.com in 2007, scrie businessmagazin.ro. Tanarul nascut in Caransebes si stabilit in Timisoara de cinci ani de zile se poate mandri cu o afacere prospera, care acum valoreaza in jur de 3.000.000 de euro.
Site-ul lui, Freshome.com, atrage mai bine de 3 milioane de vizitatori unici lunar, afiseaza articole despre cladiri din toata lumea si a primit chiar si oferte de cumparare care au ajuns la 3 milioane de euro, scrie businessmagazin.ro. Huffington Post, Forbes, CNET sau Yahoo news sunt numai cateva dintre publicatiile internationale care folosesc site-ul de design interior al lui Mihai Cristian Micle drept sursa de inspiratie pentru articolele cu teme din design si arhitectura.
Freshome.com este cunoscut, insa, mai multe peste hotare decat in Romania. De ce, explica insusi Mihai Cristian Micle: „Presa romaneasca nu prea este targetul meu, noi traim din publicitate, iar banii pe care ii fac cu 1.000 de vizitatori din Romania sunt de 20 de ori mai putini decat cu 1.000 de vizitatori din Statele Unite ale Americii; cu traficul romanesc mai degraba ies in pierdere, nu am niciun return of investment", a precizat timisoreanul, care, desi incepuse doua facultati - Electronica si Telecomunicatii si Stiinte Economice - a renuntat la amandoua in momentul cand proiectul lui a inceput sa aiba succes.
Citeste tot articolul pe businessmagazin.ro.