O campanie foarte interesanta, facuta de o Saatchi & Saatchi Amsterdam in 2007, inca face senzatie pe internet.
Cateva afise, in care oameni nevoiasi din Africa sunt fotografiati ca pentru o aparitie intr-o revista glossy, purtand accesorii si obiecte care pentru cei mai multi dintre noi nu sunt lux, ci simpla necesitate – o geanta, o sticla de aftershave sau o pereche de ochelari, sunt in continuare raspandite pe retelele de socializare, la aproape cinci ani de la lansarea campaniei, scrie cordaidmenseninnood.nl.
“People in need” atrage atentia ca ceea ce pentru consumatorii europeni inseamna "maruntis" poate face diferenta intre viata si moarte pentru alti semeni, care lupta pentru supravietuire in tarile sub-dezvoltate. Preturile unei genti sau ale unei perechi noi de ochelari sunt comparate cu costurile necesitatilor de baza in Africa – cativa litri de apa sau mancarea pe o saptamana.
Fotografiile au fost facute de fotograful suedez de moda Carl Stolz.
Ochelari - 24€, acces la apa - 8 €
Aftershave - 35€, lucruri elementare pentru o casa noua - 6.5€
O halba de bere - 4.5 € , 50 de litri de apa - 1.5 €
O geanta - 32€, mancarea pe o saptamana - 4 €