Femei in CTRL: Paula Herlo schimba legile din Romania pe tocuri de 14 cm


	Femei in CTRL: Paula Herlo schimba legile din Romania pe tocuri de 14 cm
Citeste mai mult despre: Paula Herlo, campanii, Romania te iubesc,
Data: 15 August 2011

Daca pentru multe dintre noi secretul succesului e un mister total, Paula Herlo ne demonstreaza ca reteta e simpla: munca multa, combinata obligatoriu cu pasiune! Dincolo de ritmul alert din redactia Stirilor Pro TV, Paula reuseste sa ramana o persoana deschisa si foarte calma, care vorbeste cu multa modestie despre realizarile ei.

De la vanzatoare, la coordonarea celor mai de impact campanii umanitare Desi meseria pe care si-a ales-o i se potriveste manusa, Paula nu s-a nascut in televiziune. Primul ei job nu a avut nimic de-a face cu actuala ei cariera, insa s-a implicat si l-a facut cu aceeasi pasiune de care da dovada si acum. “Am fost vanzatoare la Casa de Moda Sara din Arad. Era cel mai cochet magazin de haine din orasul meu si eu eram tare incantata ca lucrez acolo. Abia terminasem liceul si imi doream sa am banii mei. Imi amintesc ca din primul salariu mi-am cumparat o camasa din vascoza, care avea brodata o pasare pe buzunar. Mi se parea ca am cea mai pretioasa camasa din lume. Oricum, dupa aceea, cam cat castigam tot atat lasam in casieria magazinului, pentru ca tentatia era foarte mare,” isi aminteste Paula.

Apoi, urmatorul job a venit de la sine. Colegele de facultate ale Paulei au aplicat pentru un job la Pro TV Arad, asa ca s-a lipit si ea de grup.  “Nu pot sa spun ca am visat la o cariera in televiziune, ci pur si simplu m-am lasat dusa de val. Imi suradea ideea, desi ma tot gandeam la faptul ca n-am nici un fel de experinta. Nu pot sa spun ca mi-a fost greu. Eu aici am ajuns incet, incet. N-am ars etape si cred ca asta m-a ajutat. Am pornit ca reporter la o statie locala, am facut stiri pentru editiile de stiri nationale si apoi am fost chemata aici, la Bucuresti. Dupa trei ani in care am fost reporter acreditat la Ministerul Invatamantului a venit o noua provocare- realizarea unei campanii in cadrul stirilor Pro TV, in care vorbeam despre efectele integrarii Romaniei in Uniunea Europeana,” ne-a povestit corespondentul “Romania, te iubesc!”.

Citeste mai multe in interviul de pe www.perfecte.ro!

ȘTIRI SIMILARE

Modifică setările cookies