Pentru un copil, monstrii pot exista si in viata reala.
Acesta este mesajul tulburator al reclamei finlandeze "Fragile Childhood - Monsters".
In Finlanda, un studiu din 2005 arata ca alcoolul este cauza principala a deceselor in randul barbatilor, si a doua cauza in randul femeilor. Statisticile aratau ca alcoolul a omorat mai multi finlandezi cu varste cuprinse intre 15 si 64 de ani decat bolile cardiovasculare sau cancerul.
Fiecare finlandez a baut in 2005, in medie, echivalentul a cate 10.5 litri de alcool pur, scria bbc.co.uk in 2006. Din pacate, de atunci lucrurile s-au schimbat prea putin in bine. In 2011, consumul de alcool pur pe cap de persoana a scazut doar la echivalentul a 10 litri.
Aceasta este cea mai recenta reclama anti-alcool din Finlanda, parte a unei campanii care tinteste reducerea consumului de alcool, prin evidentierea efectelor indirecte pe care le are asupra copiilor. Pana acum, aproape 400.000 de oameni au vazut acest clip pe Youtube: