El a fost desemnat in urma voturilor primite de la clientii pensiunii cistigator al emisiunii "Serviti, va rog!" de la Pro Tv. Astfel, prin eforturile sale, Catalin a reusit sa trimita la odihna si rasfat o familie nevoiasa, ce se confrunta zi de zi cu greutati si lipsuri care nu le-au permis sa merga pina acum nici macar intr-o singura vacanta impreuna. Eforturile lui Catalin, ale surorilor Cheeky Girls, Gabriela si Monica, precum si cele ale lui Ionut Iftimoaie de a face pe plac clientilor pensiunii si a-si duce la indeplinire sarcinile trasate de exigentul Nea Marin Barbu au facut deliciul telespectatorilor ProTv care le-au urmarit pe cele patru vedete puse la treaba cu sufletul la gura.
Zugravitul cotelului porcilor, taiatul si jumulitul gainii, cositul ierbii, mulsul vacii, ingrijitul copiilor, spalatul vaselor si nesfirsita curatenie care trebuie facuta aproape fara oprire au fost doar citeva dintre activitatile care i-au facut pe telespectatori sa urmareasca vineri si simbata seara, cu incepere de la ora 20.30 emisiunea ‘Serviti, va rog!” de la Pro Tv. Astfel, vineri seara, cind telespectatorii ii urmareau pe Catalin Morosanu, Ionut Iftimoaie si surorile Cheeky Girls, Monica si Gabriela Pro TV a inregistrat pe publicul sau comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18 si 49 de ani, o audienta medie de 4,3 si o cota de piata de 18,9%, in timp ce urmatoarea clasata, Antena 1 avea doar 3,1 puncte de rating si 13,7% cota de piata. Pro Tv se mentine pe pozitia fruntasa si in ceea ce priveste audienta medie inregistrata pe intreg publicul din mediul urban cu 4,0 puncte de rating si 13,9% cota de piata, pe locul al doilea situindu-se Antena 1 cu 3,8 puncte de rating si 13,1%cota de piata. Minutul de maxima audienta inregistrat la ora 21.47 a adus in fata micilor ecrane aproape un milion doua sute de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei. La nivelul telespectatorilor din mediul urban cu virste cuprinse intre 18 si 49 de ani, minutul de aur a fost inregistrat la ora 21.45 si a adus pentru pro Tv 7,3 puncte de rating si 28,5% cota de piata.
Situatia a ramas neschimbata si simbata seara, cind Pro Tv a difuzat emisiunea "Serviti, va rog!". Pro TV a inregistrat pe publicul sau comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18 si 49 de ani, o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 21,8%, in timp ce urmatoarea clasata, Prima Tv avea doar 2,1 puncte de rating si 9,2% cota de piata. Antena 1 s-a situat abia pe locul al treilea cu 2,0 puncte de rating si 8,7% cota de piata. Pro Tv ramine in fruntea clasamentului si in ceea ce priveste audienta medie inregistrata pe intreg publicul din mediul urban cu 4,4 puncte de rating si 15,9% cota de piata, urmat de Antena 1 cu 3,0 puncte de rating si 10,8% cota de piata. . Minutul de maxima audienta inregistrat la ora 21,35 la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani a adus pentru pro Tv 7,5 puncte de rating si 30,4% cota de piata. La nivelul intregii populatii a Romaniei, minutul de aur de la ora 21.40 a adus in fata micilor ecrane aproape un milion patru sute de telespectatori Pro Tv.