Au crezut ca se vor bucura de o oferta la tricouri, dar cand s-au apropiat de tonomat au izbucnit in lacrimi - VIDEO

Au crezut ca se vor bucura de o oferta la tricouri, dar cand s-au apropiat de tonomat au izbucnit in lacrimi - VIDEO
Citeste mai mult despre: tricouri, copii, exploatare, femei, viral,
Data: 08 August 2015

Un experiment social, pus in practica pe strazile din Berlin, face senzatie pe internet. Imaginile au ajuns viral dupa ce au fost urmarite de peste 6 500 000 de oameni.

Orice impatimit al shopping-ului nu ar putea rezista in fata unui asemenea chilipir. In medie, un tricou costa in magazinele din mall-uri undeva intre 5 si 12 euro. Atunci cand vezi pe strada un tonomat de la care poti cumpara un obiect vestimentar cu doar 2 euro, practic e imposibil sa nu te opresti in fata lui, sa introduci banii si sa astepti produsul. 

Citeste si: Mama si fiica si-au propus sa slabeasca in acelasi timp. Cum arata dupa 100 de zile de dieta si 33 de kilograme pierdute

De aceeasi parere au fost si locuitorii orasului Berlin care au vazut acest tonomat amplasat in mijlocul pietei "Alexanderplatz", din Berlin. Desi acestia au crezut ca se vor bucura de o super oferta, atunci cand au apasat butonul pentru a selecta marimea dorita, au fost uimiti sa vada ce se intampla. Pe display-ul din fata lor au inceput sa curga imaginii impresionante.

Din dorinta de a trage un semnal de alarma asupra exploatarii femeilor si copiilor in tarile Lumii a Treia, cei de la Fashion Revolution le-au aratat locuitorilor din Berlin cum sunt produse de fapt aricolele vestimentare. Fotografiile socante au fost realizate in fabrici de textile in care femei si copii lucreaza cot la cot in conditii mizere, fara a beneficia nici macar de o pauza. Pentru 16 ore de lucru pe zi, acesti oameni sunt platiti care 13 centi.   

Majoritatea celor care au vazut aceste imagini, au ales sa doneze cei 2 euro pentru a ii ajuta pe toti cei care sunt exploatati in astfel de fabrici. 

Vezi si tu imaginile care au facut inconjurul internetului:

ȘTIRI SIMILARE

Modifică setările cookies