Jumatatea roscata a trupei RedBlonde, Alina Chinie a intrat in afaceri cu haine.
Veverita de la “Happy Hour” a lansat de curand o linie de tricouri imprimate cu mesaje care mai de care mai nastrusnice si mai alese. “Ideea brand-ului 47 Sins a fost a mea si a unui prieten foarte bun, care m-a ajutat sa imi indeplinesc visul de a avea linia proprie de tricouri. Speram sa inflorim frumos si sa ajungem sa facem mai mult decat tricouri cu mesaje inteligente”, spune Alina.
Tricourile semnate de simpatica veverita contin mesaje inspirate in special din cultura romaneasca, precum “Adio si-un praz verde”, amestecate cu expresii englezesti foarte folosite: “Conceptul in mare parte imi apartine si este unul foarte simplu: cultura romaneasca, graiul romanesc, totul de-al casei! Traim intr-o lume modernizata in care mai toti vorbim un “dialect” pe care l-am denumit “romgleza”. :) Vorbim mult in engleza si ne e din ce in ce mai greu sa ne exprimam in limba natala”, crede Alina.
Intrebata ce tricouri personalizate i-ar face colegei de trupa, Madalina Petre, sau chiar lui Maruta, veverita roscata recunoaste: “Lui Maruta cred ca i-as face tricou cu “Sunt un print”, multi invitati l-au alintat asa. Sau poate “Nasu’”. Iar Madalinei sigur i-as face un tricou cu “Nu am chef azi”.”
Tricourile semnate de Alina Chinie pot fi gasite pentru inceput pe pagina oficiala de Facebook, 47 Sins. “Momentan am pus in vanzare doar tricourile din linia proprie. Dar vom face concursuri, sondaje si mai mult ca sigur vom primi multe idei de tricouri de la participant”, a incheiat aceasta.