In incercarea de a se mentine pe prima pozitie in topul restaurantelor fast-food, McDoland’s a incercat de-a lungul timpului diferite retete inedite. Unele dintre ele au devenit cele mai vandute produse ale companiei, altele insa au ramas doar la stadiul de incercare. Iata mai jos cateva meniuri care au cazut in uitare sau care nici macar nu au fost introduse in vanzare.
1. Hulaburger
Hulaburger-ul a fost cel mai rasunator esec al lui Ray Kroc, omul care a facut din McDonald’s cea mai vanduta franciza din lume. Burgerul a fost creat in 1963 si era destinat membrilor comunitatii romano-catolice, care nu puteau sa manance carne vinerea. Produsul era, de fapt, un cheeseburger care, in loc de carne, continea o felie de anans. Burgerul a fost un dezastru, spre deosebire de Filet-O-Fish, care a fost lansat in aceeasi perioada de o franciza din Cincinnati si care se vinde si astazi in restaurantele McDonald’s din toata lumea.
2. Arch Deluxe
In campania publicitara la acest produs compania s-a axat pe faptul ca este un burger destinat adultilor, mai sofisticat, pentru clienti mai pretentiosi. Campania pentru promovarea noului produs a costat peste 100 de milioane de dolari, care, insa, au fost aruncati pe fereastra. A fost cea mai scumpa campanile din istoria brandului, dar care nu a ajutat deloc la vanzarea noului burger. Esecul s-a lasat si cu cateva decapitari la nivelul top-managementului.
3. McLobster
Produsul nu a avut succes din cauza pretului prea ridicat. Cine ar da 6 dolari pe un sendvis care nu-I potoleste foamea? Si-apoi, cine vrea sa manance homar, nu se duce la McDonald’s. Burgerul se ma vinde doar in Canada, dar fara prea mare succes.