Afaceri care le-au adus milioane de dolari: 9 celebritati devenite antreprenori de succes


	Afaceri care le-au adus milioane de dolari: 9 celebritati devenite antreprenori de succes
Data: 10 Iunie 2011

Sunt celebri, tineri si bogati. Cele mai cunoscute vedete internationale au stiut sa profite de pe urma imaginii lor si s-au implicat in business-uri care sa le rotunjeasca si mai mult veniturile. Vorbim despre celebritati precum Paul Newman, Gwen Stefani, Clint Eastwood sau Robert de Niro.

Au succes in viata profesionala si asta i-a determinat sa-si investeasca economiile in proprile afaceri. Spre ce domenii s-au orientat starurile? Sa vedem, asadar.

Robert De Niro
Nefiind strain in ceea ce priveste business-urile cu restaurante, Robert De Niro este detine doua francize alimentare. Restaurantul sau cu tematica sushi, Nobu, include astazi  24 de locatii, precum Los Angeles, Hong Kong sau Cape Town. Valoarea brandului sau este estimata la aproape 250 milioane de dolari.   De Niro este insa si proprietarul unei cafenele italiene, deschisa initial in Los Angeles si prezenta la ora actuala in orase precum New York, Miami ori Las Vegas.

Sandra Bullock
Este una dintre cele mai bine platite actrite de la Hollywood si pare sa-i mearga la fel de bine si in afacerile pe care le are in Austin, Texas. Actrita este proprietara restaurantului Bess Bistro, unde se gasesc mancaruri diverse, incepand cu burgeri si terminand cu macaroane cu branza, la preturi moderate. Totodata, Sandra Bullock detine brutaria Fancy Walton & Staple si un magazin de flori.

Gwen Stefani
Fostul lider de la No Doubt a castigat respectul fanilor si celorlalti artisti atat ca muzician, cat si ca desiner vestimentar. Cantareata si-a lansat in 2004 propria linie de haine, inspirata de femeile asiatice, numita LAMB. In 2005 a urmat primul album solo, Love Angel Music Baby.

Gwen Stefani este pe deplin implicata in productia hainelor sale, care-i poarta semnatura. Datorita succesului de care s-a bucurat colectia lansata, Gwen si-a dezvoltat business-ul in sectorul pantofilor, gentilor, bijuteriilor si nu in ultimul rand parfumurilor. Brandul sau a devenit favoritul celebritatilor si a ajuns sa fie comercializat catre retailerii de pretutindeni. In prezent, linia sa produce vanzari anuale de 100 milioane dolari.

Sean Carter (Jay-Z)
Face parte din topul Forbes al celor mai bine platiti hip-hoperi din lume de doi ani. Jay-Z a reusit sa-si faca un nume atat ca rapper, cat si ca om de afaceri. Veniturile sale, la ora actuala, depasesc 450 milioane de dolari.   Artistul a parcurs un drum lung de la debutul din 1996 a primului sau album, Resonable Doubt. Si-a infiintat atunci si propria casa de discuri, Roc-A-Fella Records. Pana in 2003 insa, rapperul nu prea s-a implicat foarte mult in afaceri. Abia apoi a deschis clubul de noapte 40/40 din New York, care a devenit in scurt timp franciza la nivel. Jay-Z si-a lansat propria linie de haine, Rocawear, pe care a vandut-o insa in 2007, pentru 204 milioane de dolari.

Intra pe www.incont.ro ca sa citesti si despre afacerile altor celebritati!

ȘTIRI SIMILARE

Modifică setările cookies