6 milioane de oameni, impresionati pana la lacrimi. O reclama emotionanta face inconjurul lumii


	6 milioane de oameni, impresionati pana la lacrimi. O reclama emotionanta face inconjurul lumii
Citeste mai mult despre: reclama, erou,
Data: 11 Aprilie 2014
Compania thailandeza THAI Life Insurance a lansat recent o reclama emotionanta care a devenit viral pe retelele de socializare din intreaga lume.

Clipul, denumit "Unsung Hero" (in traducere, "erou caruia nu i se aduc laude"), a strans deja 6.000.000 de vizualizari la o saptamana de la publicarea pe Youtube.

Filmuletul de doar trei minute spune povestea unui bun samaritean ale carui fapte bune (hraneste un caine comunitar, uda o planta uscata, ii pune banane pe clanta usii unei vecine batrane si ii da bani unei fete sarace) trec neobservate si asta, in principal, pentru ca el nu asteapta recunostinta.

"El nu primeste nimic", este tradus mesajul din reclama. "Nu va fi mai bogat. Nu va ajunge la televizor. Va ramane un anonim". Si totusi, bunatatea barbatului este rasplatita cand vede puterea actiunilor sale - fata saraca incepe sa mearga la scoala, planta inverzeste si creste, iar maidanezul ii devine un prieten devotat. "El vede ce inseamna fericirea. Ajunge sa fie mai intelept. Simte dragoste. Primeste ceea ce banii nu pot cumpara. O lume care devine mai frumoasa", este mesajul reclamei care a emotionat milioane de oameni pe Youtube.

ȘTIRI SIMILARE

Modifică setările cookies