150.000 de mesaje pe Twitter in numai o saptamana. Secretul succesului pentru show-ul The Voice


	150.000 de mesaje pe Twitter in numai o saptamana. Secretul succesului pentru show-ul The Voice
Citeste mai mult despre: Vocea Romaniei, preselectii, The Voice, Twitter,
Data: 20 Iunie 2011

A revolutionat tot ce a insemnat pana acum un show de descoperire de talente si nu numai. “The Voice” reprezinta o adevarata revolutie si pentru site-urile de socializare.

Posibilitatea de-a comunica in timp real cu juriul si concurentii pe Twitter a inregistrat un succes greu de egalat in Olanda.

Show-ul ofera tuturor participantilor multiple posibilitati. De la concurenti, antrenori si fani, cu totii au putut sa comunice live prin intermediul mesajelor postate pe Twitter.

Mai exact, fanii au putut trimite mesaje concurentilor preferati, dar si sa puna intrebari juriului si sa primeasca raspunsuri. La randul lui, juriul a putut sa incurajeze utilizatorii Twitter sa voteze.

“S-a creat o apropiere intre cei din exterior si cei din interiorul show-ului. Acest lucru s-a putut realiza datorita asocierii dintre Twitter si show-ul TV. Este o asociere magica”, a declarat Chloe Sladden, unul dintre directorii Twitter.

Grupul media Talpa din Amsterdam, cel care detine drepturile asupra show-ului "The Voice”, a fost primul care a putut observa corelatia incredibila dintre Twitter si emisiunea TV. Numarul celor care au inceput sa acceseze Twitter-ul in Olanda a crescut cu 25% imediat ce show-ul a inceput.

Cum a reusit show-ul acest record? Tocmai datorita posibilitatii de-a lua legatura cu concurentii sau cu juriul. 70% dintre mesajele de pe Twitter erau pentru “The Voice”. Sladden a declarat ca in numai o saptamana show-ul a adunat 150.000 de mesaje pe Twitter.

“Pentru un spectacol intr-un format complet nou, este extraordinar”, a declarat directorul Twitter. "The Voice", cel mai nou si mai apreciat format al momentului in materie de entertainment, a fost creat de John de Mol, parintele Big Brother.

Difuzat in Olanda si SUA, show-ul si-a atras imediat milioane de fani obtinand audiente record si o notorietate internationala. Oameni simpli, dar cu niste voci senzationale s-au transformat peste noapte in adevarati idoli si au devenit cunoscuti in intreaga lume.

"The Voice" este un format inovator care schimba regulile in ceea ce priveste concursurile de talente. Nu conteaza ce varsta sau meserie au concurentii, nu conteaza cum arata, daca sunt inalti sau scunzi, slabi sau grasi, tatuati sau netatuati, tot ceea ce conteaza este vocea.

Inscrie-te la cel mai tare concurs de cantat: "Vocea Romaniei"

Show-ul are trei etape: etapa auditiilor ("blind audition") - cand fiecare jurat isi formeaza propria echipa alegand concurentii doar in functie de voce, fara sa-i vada; etapa duelurilor - fiecare jurat desemneaza doi membri ai echipei sale pentru a face un duet, in urma caruia unul dintre ei este eliminat; si etapa show-urilor live.

Una dintre noutatile acestui format este faptul ca juriul nu are doar rolul de a selecta, ci fiecare jurat devine un mentor pentru membrii echipei lui, ii consiliaza, le ofera sfaturi si ii ajuta sa-si gaseasca un drum in industria muzicala.

Competitia se muta asadar si la nivelul juriului, pentru ca fiecare dintre jurati va incerca sa aleaga cele mai bune voci in echipa sa si sa castige astfel concursul.

"The Voice" este un show in care numai cei mai buni isi vor gasi locul, vocile deosebite, puternice si inconfundabile, fara a tine cont de domeniul din care provin: rock, pop, muzica populara sau clasica.

Difuzat de NBC, "The Voice" se afla la primul sezon in SUA, obtinand audiente record pentru postul de televiziune. Cu un juriu format din Christina Aguilera, Cee Lo Green, Adam Levine - solistul de la Maroon 5 si Blake Shelton, "The Voice" a ajuns rapid pe prima treapta in topul talent show-urilor, publicul asteptand cu sufletul la gura sa descopere cine va fi noua voce a Americii. Intra AICI si inscrie-te la "Vocea Romaniei"

Intra pe www.stirileprotv.ro si citeste continuarea!


 

ȘTIRI SIMILARE

Modifică setările cookies